هوانيروز به مرحله اي ازرشد رسيده كه مي تواند امروز بدون نيازبه هيچ كشوري بالگردهاي خودراتعميرنماید

به گزارش روابط عمومي نيروي زميني ارتش، امير سرتيپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران به همراه فرمانده هوانيروز و فرمانده مهندسي نزاجا از پايگاه هوانيروز آبيك بازديد و چندين پروژه عمراني را نيز به بهره برداري رساند.

فرمانده نيروي زميني ارتش ضمن تبريك اعياد ماههاي رجب و شعبان خاطر نشان كرد: ماههاي رجب،شعبان و رمضان ماه بندگي و عبوديت در پيشگاه خداوند است.

وي اظهار داشت : به منظور خروج پادگان ها از محيط شهري كه از مهمترين برنامه هاي نيروهاي مسلح است نقل مكان كاركنان هواپيمايي نيروي زميني و اقع در قلعه مرغي تهران و خانواده هايشان به پادگان آبيك قزوين با ايثار و فداكاري همراه بوده و به همين جهت از همه اين عزيزان تشكر و قدر داني مي كنم.

 امير پوردستان افزود: بحمدالله شاهد آن هستيم كه هوانيروز به اين مرحله از رشد و ارتقا رسيده است كه امروزه با دستان مهندسين توانمند خود كليه  امور تعميرات انواع بالگردها را انجام مي دهد.

فرمانده نيروي زميني ارتش در پايان به انتخابات رياست جمهوري اشاره كرد و گفت: همه ما بايد با حضور پرشكوه خود در صحنه انتخابات مشت محكمي بر زياده خواهي هاي دشمن بزنيم  و بار ديگر و مثل هميشه دشمنان را  با حضور گسترده خود شكست دهيم.

لازم به ذكر است  در پايان برنامه چند واحد ساختماني  و آشيانه تعميراتي بالگرد 214 و 20 واحد از منازل سازماني بازسازي شده اين پايگاه افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.


   
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا